Ga naar hoofdinhoud

Instabox bezorgt pakketten voor De Bijenkorf

Pakketbezorger Instabox gaat pakketten bezorgen voor De Bijenkorf. Online klanten van De Bijenkorf kunnen hierdoor voortaan kiezen voor snelle en fossielvrije pakketbezorging.

“De Bijenkorf staat voor stijl en kwaliteit, maar ook voor verantwoordelijkheid en een duurzamere levensstijl. Wij streven naar een wereld waarin iedereen bewuste keuzes maakt en kwaliteit het wint van kwantiteit. Fossielvrije pakketbezorging is dan ook een logische toevoeging aan onze bezorgmethodes. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking met Instabox”, vertelt Christiaan Mourik, Directeur Omnichannel bij de Bijenkorf.

“Iedereen in Nederland kent De Bijenkorf. We zijn dan ook heel trots dat we samen kunnen optrekken met zo’n iconisch bedrijf. We zijn allebei gefocust op duurzaamheid en doen alles voor de consument. Dit is een belangrijke stap voor ons en we kijken ernaar uit om samen onze bedrijven te laten groeien dankzij de beste bestel-ervaring”, zegt David Lundqvist, Chief Commercial Officer at Instabox.

In mei 2021 nam Instabox het Red je Pakketje over, de marktleider in Same Day Delivery in Nederland. Sinds november bezorgt Instabox fossielvrij en inmiddels ook bijna volledig CO2-vrij. Eind volgend jaar wil het bedrijf in heel Nederland volledig CO2 vrij bezorgen in geautomatiseerde pakketkluizen of direct bij mensen thuis.

Mede door de grote vraag naar duurzame pakketbezorging groeit de pakketbezorger met rap tempo. Instabox verdubbelde dit jaar zijn distributiecentra in Nederland en creëerde daarbij honderden banen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer