Donelli.nl, een familiebedrijf in schoenen dat onlangs online is gegaan, gaat samenwerken met thuisverzenden.nl. Het bedrijf maakt grote sprongen en wil haar positionering verder verbeteren. Door de samenwerking met thuisverzenden.nl richt Donelli.nl zich volledig op gemak voor haar klant.
Donelli.nl is een van de eerste webwinkels die retouren met thuisverzenden.nl thuis bij de consument op laat halen. De service wordt via de webshop van Donelli.nl aangeboden. Nick van de Kerkhof, oprichter van Donelli.nl licht toe: “Wij willen onze klanten zo veel mogelijk gemak bieden. Door de nieuwe ‘Retour Service’ van 2,95 euro bieden we een service die je normaal alleen bij de grotere spelers zou verwachten. We zien in de samenwerking met thuisverzenden.nl een goede mogelijkheid onze positie tussen de meer bekende schoenen webshops verder te versterken.”
Bij elke bestelling ontvangt de klant een unieke retourcode. Deze code gebruikt de klant vervolgens om op thuisverzenden.nl een ophaalafspraak in te plannen. Dat kan bij hen thuis zijn, maar ook op een andere locatie. Thuisverzenden.nl komt langs op maandag tot en met vrijdag, in tijdvakken van twee uur. De klant kiest zelf het tijdvak dat het beste uitkomt. Het pakketje wordt vervolgens voor opgehaald, op de dag, tijd én locatie die zij zelf hebben aangegeven.
Donelli.nl heeft naast thuisverzenden.nl ook een goede partner gevonden in AfterPay. Door de combinatie achteraf betalen en de ‘Retour Service’ wordt de klant volledig ontzien.