Ga naar hoofdinhoud

Het is zó warm dat AH niet bezorgt

Albert Heijn heeft voor dinsdagmiddag alle online bestellingen geannuleerd vanwege de hitte. De supermarkt wil haar bezorgers niet in de hoge temperaturen, die kunnen oplopen tot 39 graden, op weg sturen. Dat meldt het AD. De onvrede onder klanten is groot.

“De klanten zijn [maandag] op de hoogte gebracht van deze wijziging”, aldus een woordvoerder tegen het AD. AH stuurde klanten met een bestelling een mailtje en vroeg ze zelf een nieuw bezorgmoment in te plannen.

Op social media blijkt lang niet iedereen het eens te zijn met de actie van AH.

Anderen vinden de beslissing van Albert Heijn lovenswaardig. Jumbo liet op Twitter weten geen bestellingen te annuleren, en ook Picnic lijkt niets te gaan veranderen. Voor andere bezorgservices blijven de zaken vooralsnog ook nog normaal, stelt het AD.

Eén reactie op “Het is zó warm dat AH niet bezorgt

  • Jaap

    Lijkt me sterk dat dit voor het personeel was. Men geeft niet zoveel om de mensen bij dit grote bedrijf. Maar AH rijdt rond met ongekoelde bakken en heeft al grote problemen om het koelwaar op de juiste temperatuur af te leveren op een normale zomerse dag. Wat een schade post zal er wel niet ontstaan om op zo heette dag als deze te gaan leveren.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Zorg dat u niets mist. Neem nu een jaarabonnement op TTM.nl met 25% korting. Abonneer